Programlar-Muzikler-Filmler-Oyunlar
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Programlar-Muzikler-Filmler-Oyunlar

Tek Link İndirmenin Keyfi Tüm Üyelerimiz Faydalanabilir
 
AnasayfaAramaLatest imagesKayıt OlGiriş yap
Arkadaşlar ben sitenizin yeni sahibiyim Moderatör ve yönetici Alımları Başlamıştır Bilginize bana ulaşmanız için e-mail adresim: serpiljokey@hotmail.com adresine mail atmanız yeterlidir. Saygılarımla Serpil_Jokey

 

 Warrior Kings

Aşağa gitmek 
YazarMesaj
admin
Or General
Or General
admin


Mesaj Sayısı : 1266
Rep Gücü : 0
Doğum Tarihi : 01/08/86
Kayıt Tarihi : 15/09/09
Yaş : 38
Nerden : Isparta

Warrior Kings Empty
MesajKonu: Warrior Kings   Warrior Kings Icon_minitimeSalı Eyl. 15, 2009 12:57 pm

Warrior Kings Oyunhakkinda
Warrior Kings Surumadi: Warrior Kings
Warrior Kings Rarsifresi: [Linkleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
Warrior Kings Crack: Mevcut
Warrior Kings Dosyaturu: Sanal Sürücü
Warrior Kings Uploader: Max Payne
Warrior Kings Partsayisi: 3 (200 MB)
Warrior Kings Sanalsurucuprogrami:[Linkleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
Warrior Kings Sistemgereksinimleri
Minimum:
Windows 98/Me/2000/XP:
350 MHz
128 MB System RAM
900MB Hard Disk Space
8 Mb RAM with 3D acceleration and DirectX 8

Önerilen:
733 Mhz
System RAM : 256 Mb
Video : 32 Mb RAM with 3D acceleration and DirectX 8

Warrior Kings Oyungoruntuleri

Warrior Kings Wol_errorThis image has been resized. Click this bar to view the full image. The original image is sized 1024x768.
Warrior Kings 3789-warrior-kings-004-ljpbh
Warrior Kings Wol_errorThis image has been resized. Click this bar to view the full image. The original image is sized 1024x768.
Warrior Kings 3788-warrior-kings-003-wmlwe
Warrior Kings Wol_errorThis image has been resized. Click this bar to view the full image. The original image is sized 1024x768.
Warrior Kings 3787-warrior-kings-002-ffrcb
Warrior Kings Wol_errorThis image has been resized. Click this bar to view the full image. The original image is sized 1024x768.
Warrior Kings 3786-warrior-kings-1-jjddu
Warrior Kings Wol_errorThis image has been resized. Click this bar to view the full image. The original image is sized 1024x768.
Warrior Kings Warriorkingsbattles02


Warrior Kings Oyunbilgileri
Strateji denilince belki de birçoğumuzun aklına "Age of Empires" gelir. Hoş, benim aklıma gelmiyor aslında Warrior Kings Smile
Tarihsel gelişim içeren çoğu oyundan hoşlansam da, nedense "Age of
Empires"a hakettiği ilgiyi göstermedim. Her neyse, konumuz AOE değil.
Aslında sadece "yazının giriş kısmı" fobimden kurtulmak adına böyle
yaptım. Hehe sanırım beceremedim; neyse affınıza sığınıyorum...

Aslında biraz da işime geldiği için böyle giriş yaptım, çünkü Warrior
Kings kısmen AOE ve kısmen de diğer tarihsel strateji oyunlarına
benziyor. Ama bunları hiçe sayarak, çok ötesinde birçok açıdan
farklılığa sahip -ve bu farklılıklar da oyunun cazibesini arttırıyor.

Her oyunda olduğu gibi bunda da ilk olarak baktığım alan "options"
menüsü oldu. Menü oldukça sade ve kesin ayarlar içeriyor. Basitçe,
içinde kaybolmadan istediğiniz ayarı yapabiliyorsunuz -tabi bu sadece
grafik menüsü için geçerli, zira ses de dahil olmak üzere diğer
menülerde iki ya da üç opsiyon bulunmakta.

Oyunun konusu klasik sayılabilir, ancak işleyişi ve ilerleyişi oldukça
ilginç ve güzel. Kutsal Koruyucu (holy protector) isimli bir kumandan
tarafından yönetilen ordunun sahibi despot patrik, "Tek Tanrı"nın
İmparatorluğu"nu ve onun yönetimindeki tüm köyleri koruyacağına, çok
kötü davranmakta ve halka eziyet etmektedir. İmparatorlukta
uyuşmazlıklar oluşur. Tam bu noktada "esas oğlan"ımız Artos"un babası
Amalric yönetimindeki kasaba Cravant, imparatorun yönetimine karşı olan
yerdir. Buna fazla müsamaha gösteremeyecek olan imparator, beklenen ani
hareketiyle, oyunun ilk bölümünde mutlu kasabamızın ihtiyacı olan 500
ünite
yemeği ileriki köyden kasabamıza taşıma işlemini bitirince çıkagelir ve
babamızla konuşmaya başlar. Bu iyiye işaret değildir ve Artos hemen
babasına yardım için yanındaki askerleriyle hareketlenir. Ancak
yetişemez ve imparatorun uşağı, imparatorluk askerlerine verdiği emirle
Amalric"i öldürtür. Babası Amalric"in Artos"a söylediği son sözler ise,
"Artos, kuzeydeki liman köyüne kaç ve kurtullll" olur. Buradan itibaren
ilk bölümün ikinci kısmı başlıyor. Gerisini anlatmayım. Artık Artos"un
amacı, kaçıp kurtulabildiği küçük ordusuyla yeni diyarlarda gelişip,
intikamını ve yönetimi almak için geri dönmek olacaktır. Elbette bu 5
kelimenin edilişi kadar kolay olmayacak...

Bu noktadan itibaren oyunun gelişimi tamamıyla oyuncunun ellerinde
oluyor (hangisinde olmuyor ki?) [Burada tavsiyem, oyuna üç oyuncu
karakteriyle başlamanız ve üç ayrı tarzı da denemeniz... Tıpkı JK2"de
iyi ve kötü taraf gibi] Gayet iyilikçi bir general olabilir ve
Tanrılara dua ederek Archangel"ların (en büyük melek) yeryüzüne inmesi
ile atak yerine defansta müthiş güçlü olabilir, ya bunun tam tersini
yapıp putperest bir halk yetiştirip kısmen daha değersiz olan
ünitelerinizi -sözde Tanrılara kurban edebilir, şeytan ile işbirliği
yapıp yeraltından ateş ifritleri ile kuvvetli ordular ile defansı
dağıtabilirsiniz. Ya da diğer bir yolla teknolojiyi kendinize adapte
edip, daha çok para kazanıp, RTS oyunlarda "paran varsa saadet var"
ilkesiyle gelişebilir ve düşmana teknolojik açıdan yaklaşarak büyük
hasar veren kuşatma silahlarıyla saldırabilirsiniz.

Oynadığım tüm oyunlara göre burada tutorial oldukça farklı. Sadece 4
bölümü var. Bu bölümlerde sürekli yazı ve görsel olarak oyunun temel
noktalarını oldukça basitleşmiş biçimde anlatıyor. Aslında anlatmıyor
bile. İki defa incelemenizde fayda var tutorial"ı.
Oyunda ünitelerin birbirlerine karşı üstünlükleri mevcut. Böylece
müthiş güçte bir ünitenin oyunu domine etmesi engellenmiş. Bu her RTS
oyunu için olmazsa olmaz noktası olmalı bence. Çünkü bu noktada
kullanılan strateji işliyor. Ürün topla, asker bas mentalitesinin
kısmen de olsa önüne geçiliyor. Oyunda hafif ünite olarak geçen okçular
kısmen yavaş üniteleri çok kısa sürede alaşağı edebiliyor. Okçuların
iki türü var, atlı ve yaya. Atlı okçu birliği akıllıca kullanıldığında
müthiş bir yıkıcılığa sahip oluyorlar oyunda. Ancak atlı zırhlı
birliklere karşı şansları oldukça az. Aynı şekilde atlı zırhlı
birliklerin de ağır zırhlı mızrak ve kargı askerlerine karşı şansları
az. Hafif ünitelerin içinde cirit atan askerler de var. Onlar da
okçulara nazaran az olsa da, uzun mesafeli atışlar yapabiliyorlar.

Oyunda kazanmak için tüm bu üniteler arasında dengeli bir karışım
oluşturmak şart. Ama elbette ki farklı yöntemleri uygulamak ve
sonucunda başarılı olmak da mümkün. Ben genelde okçu üniteleri çok
yapıp, düşmanı savaş meydanında ağır zırhlı ünitelerimle yavaşlatıyor
ve işi okçularla bitiriyorum. Bazen de işe yaramıyor elbette. Zira
düşman, benim stratejimi öğrenmek için bir casus göndermiş olabiliyor
ve tıpkı Braveheart filminde olduğu gibi, atlı askerleriyle okçularımı
arkadan sararak devre dışı bırakabiliyor.

Casus demişken, bu oyunda, casusların önemi çok büyük. Laf olsun diye
demiyorum, gerçekten öyle. Zira oyunun savaş meydanında ilerleyişi
bilindik strateji oyunlarından çok farklı. Casus ile düşmanın ordugahı
ve ünitelerini kavrayabiliyor ve ona karşı strateji
geliştirebiliyorsunuz. Rakibe göre ordularınızı ince-uzun sırada çok
hızlı hareket ettirip daha düşük çarpışma gücüne sahip olabilir, bunun
tam tersini yapabilir, müthiş defans stili olan halkayı kullanabilir ya
da atak için en iyi yerleşim şekli olan üçgeni kullanabilirsiniz. Bu 4
savaş stilini yine iyi bir karışım ile uygulamalısınız, aksi taktirde
bodoslama savaş meydanına dalmak %90 ihtimalle son dalışınız oluyor.

Bu yerleşim pozisyonları, ordunun aldığı darbelerin o bölük için
çarpışmanın olduğu kısma dağıtılıyor. Yani en öndeki askerler ilk
hasarları alıyorlar. Gerekli müdahale yapılmazsa, büyük bir ordu buz
gibi eriyip gidebiliyor. Aynı türdeki üniteler için, herhangi birisine
tek tıkladığınızda, ona yakın olan diğer aynı ünitelerin hepsi seçili
hale geliyor. Bu da savaş alanında orduların yerleşim biçiminin ne
denli önemli olduğunun bir kanıtı. Ayırmak içinse ya üst karakter
tuşunu ya da fare ile kare oluşturup o karenin içine alıyorsunuz. Bu
noktada en sona bir sıkıştırma ekleyim: Okçu ve cirit atan ünitelerin
silahları bir süre sonra azalıyor ve bitiyor. Buna karşı
yapabileceğiniz şey ise, onların yanlarına ok ve mızrak dolu bir "cart"
yani at arabası koymalısınız. Bu da gerçekçilik adına iyi bir şey. Bu
at arabaları da oyun içinde hayati şeylerden birisi.

Oyunda gelişiminiz için
yemek ve binalar ile malzemeler içinse "üretim materyalleri"ne (taş ve
kereste ile farklı alanlarda altın) ihtiyacınız olacak. Bu ihtiyaçlar,
köylerdeki işçiler tarafından karşılanıp köylere aktarılıyor, oradan da
at arabalarınızla sizin şatonuza gidiyor ve bu noktada hanenize
yazılıyor. Bu at arabalarını oyun içinde çok iyi korumanız gerekiyor.
Çevrede birçok barbar bulunmakta. Ayrıca bu at arabaları ile ticaret
yapıyorsunuz. İster nötral köy ve kasabalarda, ister düşman köylerinde.
Size gelir sağlıyorlar.
Tüm bu taktiklerin yanında belki de en iyi uygulamanız gereken taktik,
coğrafi yapıyı kendinize müttefik etmek. Şimdiye kadar hiçbir oyunda
coğrafi yapı bu denli önemli olmamıştır herhalde... Okçuları az
miktarda hızlı asker ile iyi koruyarak tepelerde bir yer edinmek
yapılacak akıllıca işlerden birisi -tabii ki bu noktayı hepiniz çok iyi
biliyorsunuz. Ön saflarda ağır zırhlı üniteler... ya da bunun tam
tersi, ilk olarak önden hızlı hafif ünitelerden gönderip, düşmanın ağır
silahlı ünitelerine yer yer geri çekilerek büyük hasar verebilir, en
sonda da şövalyeler ile darbeyi vurabilirsiniz. Bunlar en basit
taktikler, elbette hepiniz biliyorsunuzdur. Bu arada, üniteler
savaştıkça, verdikleri hasarlar yavaş yavaş artmaya başlıyor. Başka
deyişle, tecrübe geliştikçe daha iyi savaşıyorlar.

Biraz da grafiklerden bahsedeyim. En üst seviyedeyken veya ünitelerin
dibine girdiğinizde dahi, grafikler inanılmaz. Tamam, kabul edelim,
yakınlaşınca detayların azaldığı gözleniyor. Aslında azalmıyorlar, her
zamanki halleri. Ancak yaklaşınca iyi görünmüyorlar. Black Cactus
motoru müthiş detaylı bir araziyi gözler önüne seriyor. Öyle ki,
dağların etekleri, tepeleri, ovalar ve bilimum öğe keskinlik
hissi oluşmadan tüm yumuşaklığı ve doğallığıyla köşegenleri olmadan
görülüyor. Aynı anda tonlarca orduyu kaldırabiliyor ve yumuşaklığından
zerre ödün vermiyor. Doğal sis motoru da her an mevcut.
Uzaklaştığınızda artan sis, yakınlaşınca dağılıyor. Bir başka deyişle
Fog Of War biraz farklı ve bence çok daha güzel. Genel olarak
grafikler, ağaçlar dışında süper. Yine, öyle ki, kalenin duvarlarındaki
en ince detayları dahi görebiliyorsunuz. Askerin çelik kılıcının güneş
altında parıldaması, okçunun yayının tüm kıvrımları... hepsi mevcut.

Ses ortamı ise grafikleri aratmayacak kadar iyi sayılır. Aslında
alışılmadık bir ortam olduğundan biraz garipsedim. Ancak oyunun
atmosferine iyi adapte olmuş. Bunların dışında oyun yönetimi neredeyse
tümüyle fare ile. Klavyeden tuş kombinasyonlarını ya ben bulamadım, ya
da yok. Gerçi bu tür oyunlarda klavyeyi kullanmam genel olarak, o
yüzden de pek araştırmadım hani Warrior Kings Smile

Sadede gelelim. Artık gına gelmiş olan bilim kurgu RTS ve asker üret
saldır mantığı güden diğer çeşit RTS"ye karşıt olarak, daha cazibeli
seçenekleri olan Warrior Kings"i denemelisiniz. Zaten "Editörün
Seçimi"ni verdiğim ilk oyun bu oldu. Mitoloji ve ortaçağı çok güzel
birleştirmiş Microids ve Black Cactus. Kesinlikle alınmalı ve
oynanmalı. RTS severim diyen herkesin -özellikle tarihi RTS demiyorum,
oynaması lazım. Tıpkı güzel bir kitap okumak gibi (Dragonlance),
başlayınca bitmesini istemezsiniz.

Sevgiler...

Warrior Kings Oyunhileleri
Sınırsız Kaynaklar: Save dosyası text formatında olduğu için Wordpad
ile açabilirsiniz. Dosyanın içinde MOTHER arattırın ve bu satırı
bulduktan sonra yaklaşık 10 satır daha aşağı inin. Şu satırları
bulacaksınız:

FOOD
WOOD
GOLD

Buradaki değerleri istediğiniz gibi değiştirin. Dosyayı kaydedin ve oyunu başlatın.

Warrior Kings Resimlianlatim
[Linkleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]


Warrior Kings Seri123nedir

[Linkleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]


Warrior Kings Indirdownload


Warrior Kings Rapidshareseri1

Link Kodu: [Linkleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]




Warrior Kings Netloadseri1

Link Kodu: [Linkleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]




Warrior Kings Filefactoryseri1

Link Kodu: [Linkleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
http://fuulloyun.eniyiforum.net
 
Warrior Kings
Sayfa başına dön 
1 sayfadaki 1 sayfası
 Similar topics
-
» Warrior Kings
» Age Of Empires II: Age of Kings
» Kohan 2:Kings Of War
» Sniper Ghost Warrior - 2010 - Full

Bu forumun müsaadesi var:Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
Programlar-Muzikler-Filmler-Oyunlar :: Oyunlar :: Stareji Oyunları-
Buraya geçin: