Programlar-Muzikler-Filmler-Oyunlar
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Programlar-Muzikler-Filmler-Oyunlar

Tek Link İndirmenin Keyfi Tüm Üyelerimiz Faydalanabilir
 
AnasayfaAramaLatest imagesKayıt OlGiriş yap
Arkadaşlar ben sitenizin yeni sahibiyim Moderatör ve yönetici Alımları Başlamıştır Bilginize bana ulaşmanız için e-mail adresim: serpiljokey@hotmail.com adresine mail atmanız yeterlidir. Saygılarımla Serpil_Jokey

 

 Stronghold:Legends

Aşağa gitmek 
YazarMesaj
admin
Or General
Or General
admin


Mesaj Sayısı : 1266
Rep Gücü : 0
Doğum Tarihi : 01/08/86
Kayıt Tarihi : 15/09/09
Yaş : 38
Nerden : Isparta

Stronghold:Legends Empty
MesajKonu: Stronghold:Legends   Stronghold:Legends Icon_minitimeÇarş. Ara. 02, 2009 3:16 pm

Stronghold:Legends Strongholdlegendslq0


Stronghold:Legends Oyunhakkinda

Stronghold:Legends Surumadi: Legends
Stronghold:Legends Rarsifresi: [Linkleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
Stronghold:Legends Crack: Mevcut
Stronghold:Legends Dosyaturu: Sanal Sürücü
Stronghold:Legends Uploader: Max Payne
Stronghold:Legends Partsayisi: 9 (200 MB)
Stronghold:Legends Sanalsurucuprogrami:[Linkleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
Stronghold:Legends Sistemgereksinimleri
Windows XP/2000
1.6 Ghz AMD ya da Intel işlemci
512 MB RAM
64 MB T&L destekli ekran kartı
2.5 GB HDD Alanı

Stronghold:Legends Oyungoruntuleri

Stronghold:Legends 11472810991
Stronghold:Legends 11472811002
Stronghold:Legends 11472811013
Stronghold:Legends 11472811014
Stronghold:Legends 11472811025

Stronghold:Legends Oyunbilgileri
Bilimsel gelişmelerin ve teknolojik buluşların etkisiyle, zamanın paha
biçilemez bir değer taşıdığı, saniyelerin dahi kıymetli olduğu, hızlı
yaşanan bir yer hâlini aldı dünya. İnsanların beğenisine sunmak üzere
bir şeyler üreten hiç kimsenin, olduğu yerde saymaya ve kendini
geliştirmemeye hakkı yok, yapılan işler monotona bağlandığı anda,
zaman, arkasına bile bakmadan siliveriyor yerinde sayanları. Özellikle,
her dakika yeni teknolojik gelişmelerin yaşandığı ve bilimsel adımların
atıldığı son beş-altı yıl için, bu kural fazlasıyla geçerli ve diğer
insanlar umursandığı sürece kaçılması zor görünen bu dişli kuralın
kurbanlarından biri de, Firefly Studios ve Stronghold serîsi olmak
üzere.

Stronghold serîsi, ilk oyunlarıyla büyük beğeni toplamış, uzun süre
oynanmıştı, bu da serînin devam etmesine neden oldu, fakat Firefly bir
şeyi unutmuştu; Stronghold Crusader'ın ardından, serî hiç gelişmemiş,
hâtta gerilemişti. Yenilik, ne yaptığınızın farkında değilseniz aksi
sonuçlara sebep olur; Firefly da, serîye bazı yenilikler katmak
isterken -maalesef- oyunun daha da olumsuzlaşmasına yol açmıştı,
bilhassa Crusader'ın ardından gelen Stronghold 2 ile. Stronghold
Legends'sa, içerdiği fantastik öğeler nedeniyle, firmanın artık serînin
canını kurtarmaya karar verdiğini gösterir nitelikteydi; fakat
Firefly'ın, Legends'tan birkaç ay önce Firaxis'le birlikte çalışarak
ürettiği Civcity: Rome'un Firefly ağırlıklı ve oldukça vasat bir şehir
kurma stratejisi olması, Stronghold müdavimlerinin fazla umutlu
olmaması gerektiğini açık açık "bağırıyordu".

Bu görünen köye rağmen, Firefly henüz serînin durumunu göremiyor olacak
ki, yapısal değişiklikler yerine takısal değişikliklere giderek serînin
gidişatını değiştirmeye çalışıyor, Legends ile, fakat birkaç fantastik
öğe ve birkaç bina kısıtlaması ile en fazla ne kadar
değiştirebileceklerini düşünmemiş olmalılar. Legends'ta, Kral
Arthur'un, ejderhaların efendisi Alman Siegfried'ın ve Transilvanyalı
vampir lord Dracula'nın liderliklerini yaptığı üç ayrı ırk ile, serîye
fantastik bir boyut kazandırılıyor; ırktan ırka değişen bir yaratık
yelpazesi var ve Siegfried ile farklı, Kral Arthur ile farklı
hayvanlara sahip oluyoruz, fakat diğer askerî birimlerde hiçbir
farklılık gözlenemiyor, sadece kıyafet renkleri farklı. Yine, okçu,
şovalye gibi birimlerle, eklenen fantastik öğelerin de desteğiyle
düşman kalelerinin canına okuma çalışmaları veriyoruz. Oyunun en büyük
yeniliği olarak gösterilen fantastik yaratıkların ömürlerinin genelde
kısa olması ve bu öğelerin oyunda fazla ağırlığa sahip olmaması,
Legends'ı içten içe öldürüyor.

Stronghold'un en önemli farklılığı, kaleler üzerine kurulu olması ve
asker sayısını değil, kaleleri önemsemesidir; kalesi olmayan ordu asla
başarılı olamaz. Bu kez, kalesi olmayan ordu başarılı olamazken, kale
yıkacak birimi olmayan ordu da başarılı olamıyor, çünkü artık okçularla
kale yıkamıyoruz. Gerçekçilik açısından iyi bir adım gibi görünüyor,
özellikle fantastik yaratıkların kullanımına ihtiyaç duyulması
açısından oldukça önemli; fakat görevler sürekli kendini tekrar
ediyorsa, bunun ne anlamı kalır ki? Sürekli, kale savunup, fazla taktik
üretmeye gereksinim duymadan kale yıkmaya gidiyoruz; görevler, serînin
tarihinde hiç olmadığı kadar tekdüze.

Çeşitliliği ne kadar seversek sevelim, Stronghold 2 ile bina
çeşitliliği konusu abartılmış ve halkı memnun etmek için yapmamız
gereken onlarca bina sürülmüştü önümüze; Legends ile, bu abartının da
dozu düşürülmüş. Halk, yeteri kadar çalışma olanağı sağladığınız ve
karınlarını doyurduğunuz sürece, sakatlık çıkarmıyor ve ülkeyi paşa
paşa idare ediyor; artık Stronghold sosyal yaşama değil, savaşlara önem
veriyor. Savaş ağırlıklı bir gerçek zaman stratejisi için uygulanması
doğru bir yol olsa gerek, sosyal yaşam üzerinde harcanan emeğin
azaltılması. Özellikle Stronghold 2'de, düşman kalelerini ele geçirmek,
halkı memnun etmekten daha kolaydı.

Son oyunun iticiliğine sebep olan bir diğer etmen, yapay zekâ sorunları
ve gözle görülür önemli hatalardı; birimlerimiz kendilerine saldıran
düşman askerlerini biz göstermeden fark etmiyor, üretilen mallar depoya
taşınırken at arasının içeri girip çıkmasında inanılmaz sorunlar
yaşanıyordu. Bu sorunlardan gözle görülür hatalar biraz olsun "gözle
görülmez" boyuta indirgenirken, yapay zekâ sorunları hâlâ gözleniyor,
birimlerimiz, biz el atmadığımız sürece ne yaptığını bilmeden sağa sola
bakıyor, sadece tek tük saldırılarda bulunuyor. Saldırı emri
verildiğinde de, tam anlamıyla saldırdıklarını söyleyemeyiz, ilk emirde
"heeey!" nidalarıyla saldırıya kalkışsalar da, kısa sürede, ordunun
arka taraflarında kalan birimler saldırmayı bırakıp etrafı izlemeye
başlıyorlar.

Fantastik yaratıklardan ve normal birimlerden çıkan sesler gayet
iyiyken, görsel anlamda son oyundan bu yana hiçbir gelişme katedilmemiş
durumda; yine, sadece su efekti biraz hoşumuza gidebiliyor, geri kalan
her şey aynı ve "eski". Özel birimlerin fantastik saldırı efektleri
ise, sadece ışıktan oluşuyor, etkilenecek hiçbir şey yok. Neyse ki,
Stronghold serîsinin hâlâ güvenilir bir müzik kalitesi var ve bu
kalite, Legends'ta da devam ediyor. Oyun sırasında, atmosferi
güçlendiren müzikler sayesinde bazı ufak olumsuzlukları görmezden
gelmek mümkün.

Hızla irtifa kaybeden Stronghold serîsi, bu kez çizgisini değiştirip
hayal dünyasına da el atarak düşmeyi sürdürüyor; bu kadar çok hata ve
eskilik barındırdığı sürece, bu kadar çok fantastik öğe sahibi oyun ve
bu kadar çok kaliteli strateji oyunu varken, Stronghold ve Firefly
batmaya mahkûm gibi görünüyor. "Welcome my liege," sesine elveda deyin.


Stronghold:Legends Indirdownload


Stronghold:Legends Netloadseri1

Link Kodu: [Linkleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]




Stronghold:Legends Filefactoryseri1

Link Kodu: [Linkleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]




Stronghold:Legends Rapidshareseri1

Link Kodu: [Linkleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
http://fuulloyun.eniyiforum.net
 
Stronghold:Legends
Sayfa başına dön 
1 sayfadaki 1 sayfası
 Similar topics
-
» Stronghold
» Stronghold 2
» Stronghold:Crusader Extreme
» Grand Prix Legends
» Rise Of Nations:Rise Of Legends

Bu forumun müsaadesi var:Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
Programlar-Muzikler-Filmler-Oyunlar :: Oyunlar :: Stareji Oyunları-
Buraya geçin: