admin Or General
Mesaj Sayısı : 1266 Rep Gücü : 0 Doğum Tarihi : 01/08/86 Kayıt Tarihi : 15/09/09 Yaş : 38 Nerden : Isparta
| Konu: Dungeons & Dragons DragonShard Perş. Kas. 12, 2009 7:17 pm | |
| | : Dungeons & Dragons: DragonShard |
| : Mevcut |
| : Sanal Sürücü |
| : Max Payne |
| : 4 (200 MB) | Windows 98, ME, 2000, veya XP 1.3 GHz İşlemci 512 MB RAM 3 GB Hard Disk Alanı 8x CD-ROM drive DirectX 9.0c Destekli 64 MB 3D Ekran Kartı DirectX-compatible 16-bit sound card Online oynayabilmek için 56 kbps ve üstü internet bağlantısı. Dragonshard yeni DUNGEONS & DRAGONS diyarı olan mistik Eberron dünyasında... geçen bir gerçek zamanlı strateji oyunudur. Hayal ürünü olan bu dünyada yenilikçi bir oyun birleşimine tanık olacaksınız: heyecanlı RPG-tarzı yeraltı dünyasının ödülleri ve riskleriyle yoğrulmuş dramatik RTS oyunu. Oyuncular yer üstünde birimlerini yönetirken, daha küçük ve kahramanlar tarafından önderlik edilen gruplarını yeraltındaki canavarlar, savaşlar ve ödüllerle dolu RPG dünyasına sokacaklar. Yeraltındaki bu dünyada kazanılan deneyim ve eşyalar, yer üstünde müthiş güçlere ve yeteneklere sahip olmanızı sağlayacak. Büyü, silah ve yeteneklerinizi kullanarak çeşitli ırklardan oluşan ordularını yöneterek güçlü Siberys Kalbi?ni kontrol edecek, koruyacak veya yok edeceksiniz. Bu sınırsız güce sahip olan antikayı ele geçirerek iyilik veya kötülükten oluşan güçlerini tüm dünyaya salacaksınız. İlk DUNGEONS & DRAGONS Gerçek Zamanlı Strateji Deneyimi Yepyeni Eberron dünyasında geçen, ilk D&D oyunu Bağlantılı iki aksiyon seviyesine sahip, yenilikçi oyun tasarımı: yer üstünde dramatik RTS savaşları, yeraltı zindanlarında kritik RPG savaşları Dört kademe kontrol edilebilir birim: güçlü şampiyonlar, kahraman kaptanlar, eğitilebilir yardımcılar ve neredeyse durdurulması imkansız savaş devleri Oyuncuların birimlerinin ?levellerini yükseltmelerini? sağlayan ?Tecrübe Puanı? tabanlı birim gelişimi ? klasik RTS oyun yapısına eklenmiş bir RPG öğesi Yenilikçi şehir ızgarası sistemi olan ?Nexus Sistemi? ile binaların seçimi ve yerleşimi birimlerin güçleri üzerinde etkili olacak İşbirliği ve kafa kafaya çokluoyuncu modları Her biri kendi tarihine, seferlerine ve eşsiz güç ve zayıflıklara sahip olan, savaş halindeki üç taraf (çokluoyuncu modlarında). Eberron yaratıcısı Keith Barker?dan oyun hikayesi Birim hareketleri ile gerçek zamanlı arazi deformasyonları yaratan ?Hiper Arazi? özelliğine sahip, tehlikeli ortamlar. | |
|