Programlar-Muzikler-Filmler-Oyunlar
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Programlar-Muzikler-Filmler-Oyunlar

Tek Link İndirmenin Keyfi Tüm Üyelerimiz Faydalanabilir
 
AnasayfaAramaLatest imagesKayıt OlGiriş yap
Arkadaşlar ben sitenizin yeni sahibiyim Moderatör ve yönetici Alımları Başlamıştır Bilginize bana ulaşmanız için e-mail adresim: serpiljokey@hotmail.com adresine mail atmanız yeterlidir. Saygılarımla Serpil_Jokey

 

 Need For Speed Undercover

Aşağa gitmek 
YazarMesaj
admin
Or General
Or General
admin


Mesaj Sayısı : 1266
Rep Gücü : 0
Doğum Tarihi : 01/08/86
Kayıt Tarihi : 15/09/09
Yaş : 38
Nerden : Isparta

Need For Speed Undercover Empty
MesajKonu: Need For Speed Undercover   Need For Speed Undercover Icon_minitimePtsi Ekim 26, 2009 1:31 pm

Need For Speed Undercover Needforspeedundercover2fg7

Need For Speed Undercover Oyunhakkinda
Need For Speed Undercover Surumadi: RELOADED
Need For Speed Undercover Rarsifresi: [Linkleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
Need For Speed Undercover Crack: Mevcut
Need For Speed Undercover Dosyaturu: Sanal Sürücü
Need For Speed Undercover Uploader: Max Payne
Need For Speed Undercover Partsayisi: 26 (200 MB)
Need For Speed Undercover Sanalsurucuprogrami:[Linkleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
Need For Speed Undercover Serial
ZDUL-HXC2-KS6G-AN55-HTXN
NJ9R-6ZVY-A96L-Q82W-WK72
XX6E-EMEQ-UH6T-KCUK-EBPN
Z4DV-2QS2-HRAB-BZZA-5ZH7
AKYY-LGY2-FUPK-FBFB-BV4C
Need For Speed Undercover Sistemgereksinimleri
MINIMUM SİSTEM GEREKSİNİMLERİ
OS: Windows XP/Vista
CPU: Pentium 4 3.2 Ghz or AMD Athlon 64 3500+
RAM: 1GB MB RAM or higher (Windows Vista requires 2 GB RAM)
HDD: 10 GB free disk space or more
Graphics: 256 MB or higher (Pixel Shader 3.0, PCIe only) *
DirectX: Version 9.0c
TAVSİYE EDİLEN
OS: Windows XP/Vista
CPU: Intel Core 2 Duo, AMD 64 X2 5200+ or AMD Phenom
RAM: 2GB MB RAM or higher (Windows Vista requires 3 GB RAM)
HDD: 10 GB free disk space or more
Graphics: 512 MB or higher (Pixel Shader 3.0, PCIe only) *
DirectX: Version 9.0c
DESTEKLEDİĞİ EKRAN KARTI MODELLERİ
ATI
Radeon X1600 series
Radeon X1800 series
Radeon X1900 series
Radeon HD 2400 series
Radeon HD 2600 series
Radeon HD 2900 series
Radeon HD 3000 series
Radeon HD 4000 series
NVIDIA
GeForce 7300 series
GeForce 7600 series
GeForce 7800 series
GeForce 7900 series
GeForce 8500 series
GeForce 8600 series
GeForce 8800 series
GeForce 9500 series
GeForce 9600 series
GeForce 9800 series
GeForce 200 series


Need For Speed Undercover Onemlinot
paul .dll hatası alanlar aşağıdan eksik .dll yi indirebilir.

Link Kodu: [Linkleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
Need For Speed Undercover Oyungoruntuleri

Need For Speed Undercover Need-for-speed-undercover-20081107104557271_640w
Need For Speed Undercover Need-for-speed-undercover-20081107104605474_640w
Need For Speed Undercover Need-for-speed-undercover-20081008021919868_640w
Need For Speed Undercover First-need-for-speed-undercover-images-20080815025924949_640w
Need For Speed Undercover Need-for-speed-undercover-20080819041008511_640w

Need For Speed Undercover Oyunbilgileri

Need
for Speed Undercover bu sene 18 Kasım’da piyasada olacak. Peki 17 aydır
yapımda olan bir oyundan neler bekleyebiliriz? Eski serilerden sonra
artık hıza ihtiyacımız olduğu kesin! Serbest dolaşma, polisler, hasar,
modifikasyon, süper arabalar, geniş bir hikaye ve aksiyon dolu sürüş
keyfi! Ne dersiniz?


Most Wanted 2
Need for
Speed Undercover ile ilgili ilk görüntüler yayımlandığı zaman tüm
izlenimler Most Wanted 2'yi çağrıştırıyordu. Kameranın konumu,
arabaların ortama uyumu ve yayımlanan ilk oyuniçi videolarla arcade
oynanış tarzı hemen bazı eski anıları hatırlatıyordu. Pro Street’teki
simülasyon tarzı sürüş şeklinden neredeyse eser kalmamıştı. Arayüze
baktığımızda ise karşılaştığımız görüntü yine aynıydı: Klasik gösterge,
kural ihlali, mini harita – her şey geri dönmüştü.


Need for Speed Undercover incelemesi
Eski
oyunda NFS dünyasının sokaklarında yeni yarışmalar ve heyecanlar
ararken Undercover’da yarışlar yerine görevlere gitmekteyiz. Bu
görevlerin başlangıcının çoğu oyun içi grafiklerden oluşacak. Örneğin
görevlerinizden biri, bir araba galerisinden Porsche çalmak.
Başlangıçta siz üçüncü kişi kamera açısından arabamızın galeri camından
fırlayıvermesine tanıklık ediyorsunuz. Ortama kısa sürede sokan bu ara
videodan sonra kamera yavaş bir şekilde arabanızın arkasına geçiyor ve
kovalamaca başlıyor. Elbetteki sizin için alarm veriliyor ve yerel
polisler peşinize takılıyor. O halde speedbreaker’ımızı (bilmeyenler
için hatırlatalım, speedbreaker oyunun yavaşlamasını ve daha kolay
manevra almanızı sağlayan bir özellik, önceden Most Wanted’da
istediğimiz kadar kullanabildiğimiz speedbreaker bu oyunda birkaç
kullanımlık) aktive edelim ve beklenmedik aynasızlara makas atalım!
Undercover’da polislerden kurtulmak için yapmamız gereken tıpkı Carbon
ve Most Wanted’daki gibi köprüleri veya yapı iskeleleri gibi kamu
mallarını yıkarak amacınıza ulaşabiliyor ve garajınıza
dönebiliyorsunuz. Bu arada, yayımlanan videolar arasında Most
Wanted’daki Donut shop’lara henüz rastlayamadım
Oyunda
gerçekçiliği ve sürüş keyfini arttıran bir diğer unsur ise Pro
Street’in vesilesiyle de tanışmış olduğumuz hasar. Yine de
Undercover’da aracınız sadece görsel olarak hasar alacak. Eğer biri
gidip sütunlara da çarparsa elbette aracının hakimiyetini kaybedecektir
fakat onun dışında aracını hala sürebiliyor olacak.


Undercover’da
kendini hemen hissettiren özelliklerinden biri ise geliştirilmiş polis
ve trafik yapay zekası. Öyle ki trafikteki araçlar kimi zaman
zincirleme kazalar oluşturabilecekler. Aynı şey polisler içinde
geçerli. Polislerin sayısı ve davranışları süreyle orantılı olarak
artmakta ve daha agresif hale gelmekte. Aynı zamanda geliştirilen
fizikler sayesinde araba çarpışlarında havada uçuşan arabalara
rastlayamayacağız. Anlayacağınız yapay zeka tarafından kontrol edilen
arabalarla etkileşim daha sıcak ve gerçekçi ama bir o kadar da sıkı.
Bilhassa hasar modellemeleri ve kamera tasarımındaki geliştirmeler
sayesinde.


Serbest Dolaşma
Serbest dolaşma,
NFS Undercover ile bir kez daha beraberinde geliyor. Bu sefer ki
ziyaretimiz Palm Harbor, Port Crescent ve Sunset Hills Dağlarından
oluşan Tri-City Bay adında üçlü bir bölge. Her bir bölgenin kendine has
özellikleri var: Şehiriçi alışveriş merkezlerinden, endüstriyel liman
ve kırsal tarım alanlarına kadar. Hepsi de otoyollar sayesinde
bağlanmış durumdalar. Toplam 160 km’lik sürüş alanı bulunan şehrin bir
ucundan diğer ucuna otoyollar aracılığıyla gidilmesi toplam 8 dakika
sürmekte. Sadece sokak araları ve otoyollar ummayın, kanyonlarda,
varoşlarda, inşaat alanlarında, dağlarda ve daha pek çok farklı
alanlarda yarışma imkanı bulacağız. Polisleri halt etmek ve size yardım
amaçlı kısa ve alternatif yollar da bulunacak. Oyun; güneşin batışında,
saat 7 gibi, güneşin uzun gölgeler yarattığı vakitte geçecek. Bu da
oyuna sarımsı bir ton katacak, tıpkı bir çok filmde ve Most Wanted’da
gördüğümüz gibi.


Undercover’daki ana menü de oyuniçinde
bir pop-up görünümünde olacak. Xbox Live ve PlayStation Network oyun
için desteklenmekte fakat NFS: Hot Pursuit zamanlarından hasret
kaldığımız iki kişilik mod, maalesef bu oyunda da yok. Oyunda size
verilen görevler haricinde Tri-City Bay şehrinde istediğiniz gibi gezme
özelliği de var ve istediğiniz vakit GPS aygıtınızla anında sprintlere,
otoban yarışlarına veya kovalamacalara dalabilirsiniz.


Aksiyon Dolu Sürüş Deneyimi
Oyundaki
sürüş fizikleri bana göre Undercover’ın en can alıcı noktası.
Electronic Arts’ın oyun için amacı heyecan yaşamanızı sağlayacak bir
sürüş türü, bir yerde arcade ve simülasyon arası. Yayımlanan videoları
incelediğimizde ise her ne kadar başlangıçta Most Wanted veya
Carbon’dan bir farkını göremiyor olsak da bazı olaylardan Pro
Street’teki simülasyon özelliklerini içerdiğini de gözlemleyebiliyoruz.
Kısaca Pro Street’teki fizikler alınıp oyuna daha aksiyon dolu bir
sürüş deneyimi katılmış ve yapımcılar bu yeni geliştirmiş oldukları
fiziklere ”Heroic Driving Engine” adını vermiş. Artık arabamız sürüş
için daha hafif ve yola daha oturaklı, eski oyunlara oranla araba
üzerinde daha fazla etkimiz var ve komutlarımız arabayı direk olarak
etkilemekte. İşte bu da arabamızı kullanmamızı daha kolay kılıyor ve
yüksek hızlarda sürmemizi sağlayarak heyacanlı bir sürüş keyfi
yaşatıyor. Öyle ki ne kadar gaza bastığımız ekranda belirtilmekte ve
bir o kadar da arabamıza etkide bulunmakta.


Hatta biraz
daha abartarak, daha fazla heyecan olması için akrobatik hareketleri de
geliştirmişler. Diyelim ki karşınızdan bir polis sürüsünün geldiğini
görüyorsunuz. Hiç problem değil, el frenini çekin, arkasını attırın ve
180 derece dönüş yapın. Geri geri gitmeye gerek kalmadan. Drift yapmayı
da seviyor musunuz? Arabanızı yanlamak çok zor olmayacak, biraz
alıştırma isteyeceği kesin ama alışınca güzel bir duygu olacağı da
muhakkak.


Need for Speed Undercover incelemesi
Daha
önce de belirttiğim gibi kamera da arabanın dönüşlerine duyarlı. Nasıl
bir manevra alırsanız alın, kamera her zaman arabanızı bir adım öne
çıkarmakta ve arabanıza karşı bir ilgi duymanızı sağlamakta. Kamera
yumuşak geçişlerle hareket etmekte ve öyle ki nitroya bastığınızda dahi
kameranın zoom-out olması sizi rahatsız etmemekte.

Yeni NFS
oyunlarının vazgeçilmezi nitro (yine birkaç kullanımlık), bu oyunda da
var. Nitroyu kullandıktan sonra yeniden dolmasını beklemeniz gerekecek.
Oyuna yeniden dahil edilen başka bir özellik ise drafting. Yani
rakiplerinizin tamponuna yapışıp ardından daha iyi kalkış, atak
yapmanızı sağlayan özellik.


Yeni fiziklerin, kameranın
ve geliştirilmiş motor sesleriyle oluşan bu kombinasyonun bu bütünü
henüz yaşamamış olduğumuz bir deneyimin habercisi. Elbette ki eski
serilere oranla daha farklı bir tecrübe olacağından alışmak zaman
alacaktır fakat alıştığınız zaman da sizi kendine bağımlı edebilir!


Yeni Modlar
Otoban
yarışları (Highway Battle) Undercover’daki yeni bir oyun modu. Genel
olarak, Underground 2'deki ‘outrun’ yarışları ile eski NFS
oyunlarındaki trafiğin de dahil olduğu drag yarışlarının bir karışımı.
Otoban yarışlarındaki maksat, Carbon’daki kanyon yarışlarına benziyor
yani ”boss” türü yarışçıları yenmek için genelde otobanda yarışacağız.
Başlangıçta yarışlar ara bir sahne ile başbaşa veya ardarda başlamakta
ve bu aşamadan sonra belli bir yol kateden ya da belli bir zaman
süresinin sonunda birinci olan kişi yarışı kazanıyor. Yarış esnasında
trafiğin sıklığıysa dengesiz. Kaza yapma olasılığınız yüksek ve
önünüzdeki rakibiniz diğer araçlara kaza yaptırarak size engel olarak
bir bariyer oluşturabilir. Dediğim gibi trafiğin akışı da tamamen
rastgele, Underground drag yarışları gibi önceden belirlenmiş değil.
Yani bir yarışı her oynayışınızda ayrı bir zevk alarak oynayacaksınız.
İlk yarışınızda rakibiniz trafikteki en iyi yolu bulup sizin ona
yetişmenizi imkansızlaştırırken bu yarışı bir kez daha oynamanız
dahilinde rakibiniz gözüken ilk tıra da çarpabilir.


Hiçbir
oyun modunda bulunmayan bir diğer olmayan özellik ise dikiz aynası ki
bu da oyunu da ilgi çekici bir hale getiriyor. Oyunun normal kamera
açısında dikiz aynası bulunmadığı için Kendinize sık sık ”Acaba arkaya
bir kez daha bakmalı mıyım? Hemen sonrasında kaza yapma olasılığım var
mı?” gibi sorular sormanız olası. Bu da otoban yarışlarındaki
gerçekçiliği arttıran başka bir unsur.


Belirtmek
gerekirse otoban yarışlarının gelmesiyle beraber drag ve drift
yarışları bu oyunda yer almayacak. Most Wanted’da da olduğu gibi bu iki
tür Undercover’ın arkasındaki konsepte uymayan türlermiş (hmm?). Tekrar
oynatma (replay) modunu da beklemeyin. Bu özellik zaten Underground
serilerinin başından beri yok ve bir kez daha olmayacak. Serbest
dolaşma, kompleks polis kovalamacaları ve fizik motorunun
kaynaklarından ötürü böyle bir özelliğin yapımcılar tarafından her
platform için geliştirilmesi imkansızmış (x2 hmm?)


Need for Speed Undercover incelemesi
Bu
oyuna özgü bir başka yenilik ise ”Cops’n Robbers” yani ”Polisler ve
Hırsızlar” modu. Bu modda dörder oyuncudan oluşan iki takım olacak.

İlk
ekip olan hırsızlar, belirtilen paketi almak zorunda ve polislere
yakalanmadan istenen yere götürmeleri onlara verilen görev. Polis olan
diğer ekibin amacı ise hırsızları paket yerine ulaşmadan önce
yakalamak. İki round’dan oluşacak bu modda her oyuncu hem polis hem de
hırsız olma imkanını yakalayacak. Sekiz oyuncuya kadar desteklenen bu
modda oyuncular sürüş yeteneklerini PlayStation 3, Xbox 360 ve PC
platformlarındaki çoklu oyuncu modundaki sprint ve circuit modlarında
sergileyebilme imkanı bulacak.

Adrenalin dozajı yüksek polis
kovalamaları Undercover’ın önemli özelliklerinden biri ve ‘Heroic
Driving Engine’ ile beraber bu özellik elbette ki çoklu oyuncu
modlarını da daha heyecanlı kılıyor.


Yine Undercover
ile beraber gelen bir başka yeni mod ise yazının başında bahsini geçmiş
olduğumuz ‘Cost to State’ yani ‘Kamuya Zarar’ modu. Bu modda
oyuncuların amacı diğer araçlara ve kamu malına olabildiğince zarar
vermek. Yine aynı şekilde polis araçlarına zarar verildikçe
kazandığımız para miktarı da o oranda artacak.


Daha
önce hiçbir yarış oyununda yer almamış bir başka yeni özellik ise
‘Wheelman Skills’. Temel olarak bu çoğu rol yapma oyunundan bildiğimiz
bir ödüllendirme sistemi. Her yarışı bitirdiğinizde motor, vites geçişi
veya frenleme gibi yeteneklerinizi yarışlardaki performanslarınıza göre
geliştirebilecek ve böylece ileri ki yarışlarınızda daha iyi vites
oranlarına veya daha yüksek hızlara ulaşabileceksiniz.


Adrenalin
Need
for Speed serilerinde hiç karşılaşmadığımız bir özellikti geniş bir
hikaye çerçevesi. Need for Speed Undercover, bu yeni oyunuyla gizli bir
polis olan oyuncuyu, (Pro Street’te adımız Ryan Cooper’da fakat bu
oyunda yine isimsisiz) geniş ve kompleks bir senaryo çizgisiyle daha da
heyecan kılıcı bir seri haline getirmeyi planlıyor. Oyuncu kadrosuna
Christina Milian’da dahil. Oyundaki amacımız, FBI tarafından karanlık
suç dosyaları ile ilgilenen çaylak bir polis olarak, seksi bir kadın
olan Chase Linh (Maggie Q – Die Hard ve Mission Impossibe III’de rol
alan bir isim) adında federal kontrolörümüzün yardımıyla beraber,
uluslararası araba kaçakçılığı yapan bir Vietnamlı suçlunun arkasındaki
yatan gizlilikleri öğrenmek ve onu yakalamak.


Oyundaki
sinematikler Hollywood stüdyolarında çekilmiş ve dijital ile gerçek
çekimlerin bir kombinasyonu ki oyuna çok farklı bir görsellik katıyor.
Oyunun senaryosunun oyun ile etkileşiminden biraz daha bahsedecek
olursak; haritanızda görünecek olan görevleri yerine getirmeniz
gerekecek. Görevleri direk haritanızdan seçebileceksiniz ya da eski
klasik görevin olduğu yere sürebilme imkanı da olacak. Verilen
görevlerin hepsini bitirmenize de gerek yok, hikaye doğrultusunda
ilerleyebilmek için yeterli sayıda görevi yerine gerçekleştirmeniz
gerekmekte. Oyun kesin olmamakla beraber yaklaşık 20-25 saatlik bir
kariyer moduna sahip olacak.


Ses ve Müzik
Electronic
Arts Black Box, Undercover oyununda sadece Hollywood yapımı sinematik
aravideolarıyla değil sesleriyle de dikkatleri üzerine çekiyor, nitekim
ses biliminde EA’in geçmiş yıllarda kazanmış olduğu ödüller var.
Oyundaki müzikler için Underworld ve Minority Report (Azınlık Raporu)
gibi filmlerin müziklerini bestelemiş olan Paul Haslinger seçilmiş.


Most
Wanted’da olduğu gibi arkaplan müziği ortamındaki duruma göre
çeşitlilik göstermekte. Her bir yarış tipini ayrı bir şekilde
tanımlayabilmemiz adına her oyun modunda farklı bir müzik dinliyor
olacağız. Örneğin otoban yarışlarında itici ve sert ritimlere sahip
müzikler ağırlıkta olacak. Her oyunda olduğu gibi bu oyunda da bir çok
sanatçı tarafından bestelenmiş farklı türde müzikler olacak fakat bu
müziklerin sadece belli bölümleri belirlenmiş oyun içi bölümlerde
kullanılacak. Bir tutuklama sonrası ozan havaların çalınması oyuncunun
dikkatini dağıtır mantığıyla EA müzikleri tamamen kendi belirlemiş
durumda ve yine müzikler ile motor sesi arasında senkronizenin
bozulmaması için kendileri özel bir mekanizma geliştirmiş durumdalar.
İşte bu sebepten ötürü kendi istediğimiz müzikleri oyun içine atmak
imkansızmış. İlginç.


Need for Speed Undercover incelemesi
Polis
radyosu da bu oyun için tekrar elden geçmiş. Oyun içinde polis
konuşmalarını dinlerken artık olayın gelişmesiyle paralel olarak
konuşmanında nasıl geliştiğine tanıklık edebilecek ve FBI ajanları gibi
daha tecrübeli kişilerin seslerini ayırt edebileceğiz. Undercover’daki
yol seslerinin tamamlanması ise stüdyo ve kapalı alanlarda toplam beş
hafta sürmüş. Test Drive Unlimited’daki gibi her arabanın sesinin
farklı olması ve hatta her devirde farklı bir ses duymamızı sağlayan
konveksiyonel bir birleştirici bu oyun için kullanılmamış. Onun yerine
sesler, fiziklere göre uyumluluk sağlayacak ve bu şekilde araba
fiziklerine göre çıkan motor sesi, hiçbir hilekarlık yapmadan daha
gerçekçi bir netice sağlayacak. Özellikle bu farkı tam ve yarım verilen
gazlar arasında rahatlıkla hissedebileceğiz fakat PC oyuncuları için
kötü bir haber, bu geliştirilmiş olan yeni ses sistemini gerekli
donanımsal ekipman bilgisayar donanımında olmadığı için
kullanamayacaklar.


Modifikasyon ve arabalar
Bir
çok kişi modifikasyon olayını da merak ediyor olabilir: ve evet,
autosculpt yine mevcut ve bu sefer biraz daha gelişmiş olacak, yani
ProStreet’te sadece tam body-kit’leri autosculpt’ta sokabilirken, bu
oyunda tampon ve marşpiyelleri ayrı ayrı modifiye edebileceksiniz.
Boyama işlevlerinde de ilerleme var gibi: örneğin sadece ön tamponu
boyamak gibi. Performans modifiyesi de mevcut. Aston Martin, Audi, BMW,
Dodge, Ford, Koenigsegg CCX, Lamborghini, Lexus, Mercedes-Benz, Mazda,
Mitsubishi, Nissan, Pagani, Porsche, Plymouth, Subaru, Toyota ve
Volkswagen gibi oyunda yer alacağı kesin olan arabalar arasında henüz
daha piyasayada bile olmayan Nissan 370Z ve Renault Megane Coupé’nin
yer alması başka bir güzellik. Bunun dışında henüz listede gözükmeyen
Bugatti, Mclaren ve Pontiac gibi markaların bazı röportajlarda yer
aldığını görüyoruz.


Tüm bu özellikler bir yana, bu sene
de mükemmel bir oyun göremeyeceğiz sanırsam. Bu oyunda dikiz aynası
yok, kaput üstü kamera modu yok (iç mekanı saymıyorum), iki kişik mod
halen daha yok! Oyun yine sadece bir gün modunda. Yani eski klasik NFS
oyunlarındaki gece-gündüz, yağmur-kar-çamur yine yok.


Sonuç
Öyle
görünüyor ki EA Black Box, düşündüğüm gibi eski oyunlarda güzel olan
özellikleri Undercover ile beraber bir araya getiriyor. Bir yerde Most
Wanted 2 yapıyorlar. Most Wanted’da Underground’dan sonra, serideki en
güzel oyundu. Bilhassa polisler sayesinde.


Oyunun
kendisinden önce bir demo planlanmadığını belirtti geçtiğimiz günlerde
EA. Tamamen oyunun kendisine odaklanmak istediklerini açıkladı. Bakalım
yapımı toplam 18 ay sürecek olan bu NFS oyununda nelerle karşılacağız.
PC, PS3, Xbox 360, Wii, PS2, NDS, PSP ve mobil platformu için
geliştirilen Undercover, 18 Kasım’da sitemizdeki yerini alacak.


Need For Speed Undercover Oyunhileleri
Ana menüdeyken ayarlar menüsüne girin, SECRET CODES'i seçin ve aşağıdaki kodları girin.


%%$3/" - $10,000 dolar ekler.
-KJ3=E - NFS.com Lotus Elise Bonus Arabası
0;6,2; - Die-Cast Lexus IS F Bonus Arabası.
?P:COL - Die-Cast Nissan 240SX Bonus Arabası.
!2ODBJ: - Die-Cast Volkswagen R32 Bonus alır

Need For Speed Undercover Seri123nedir
Aynı serilerdeki Netload, Rapidshare ve FileFactory bağlantıları aynıdır..
Aynı serilerdeki partları karışık indirebilirsiniz.. Örnek : Part1'i
rapidshare Seri 1 bağlantısından indirdiyseniz, part2'yi Netload seri 1
veya Filefactory Seri 1 bağlantılarından indirebilirsiniz..




Need For Speed Undercover Indirdownload

Need For Speed Undercover Netloadseri2

Link Kodu: [Linkleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]




Need For Speed Undercover Filefactoryseri2

Link Kodu: [Linkleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]




Need For Speed Undercover Rapidshareseri2

Link Kodu: [Linkleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
http://fuulloyun.eniyiforum.net
 
Need For Speed Undercover
Sayfa başına dön 
1 sayfadaki 1 sayfası
 Similar topics
-
» Need For Speed Underground 2
» Need for Speed Underground
» Need For Speed Carbon
» Live For Speed
» Need For Speed- Hot Pursuit 2

Bu forumun müsaadesi var:Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
Programlar-Muzikler-Filmler-Oyunlar :: Oyunlar :: Yarış Oyunları-
Buraya geçin: